Czarnoksiężnik (Warlock)
CZARNOKSIĘŻNIK to "czarna strona" magów. Dawniej niektórzy z nich w celu zwiększenia swej mocy
postanowili spróbować okiełznać magię cienia, warlockowie kompletnie się na nią przerzucili. Zie zwiększyli siły swej magi, ale nauczyli się przyzywać pomocników - demony. Co ciekawe każdy z demonów jest inny i przydatny do innych celów, co sprawia, że wielu niedoświadczonych warlocków ma problem z doborem odpowiedniej kreatury do sytuacji. Czarnoksiężnicy to siła magi cienia, która pozwala na różne klątwy i dobre czary bojowe. Ciekawą umiejętnością jest niewątpliwie Ritual of Summoning, pozwalający warlockowi przyzwać do siebie członków drużyny. Zaletą czarnoksiężnika jest również możliwość okiełznania wypasionego, palącego się wierzchowca specjalnie dla tej klasy, czego zazdrości mu wielu innych graczy. Grając warlockiem należy pamiętać, że nie kontrolujemy tylko własnej postaci, ale również demona, dzięki czemu dobrze opanowany warlock ze swą kreaturą tworzy świetną grupę. Jak w każdej z klas znajdziemy trzy grupy atrybutów, pierwszą z nich jest affliction, który nadaje czarnoksiężnikowi umiejętności posługiwania się klątwami. To bardzo dobra grupy umiejętności, ponieważ gdy warlock podczas walki z przeciwnikiem padnie to bardzo prawdopodobne jest że jego przeciwnik też już długo nie wytrzyma z powodu klątw jakie rzucił na niego warlock. Druga z grup atrybutów to demonology, dzięki któremu czarnoksiężnicy potrafią przyzywać swoich pomocników w walce, wtedy najłatwiej puścić demona żeby tankował a samemu korzystać z dystansowych czarów, taki sposób grania zapewni Ci bezpieczeństwo. Istnieje jeszcze trzecia grupa atrybutów odpowiada za niszczycielską moc czarów warlocka jest nią destruction, to dzięki niej czarnoksiężnicy władają silnymi czarami ofensywnymi, niemal osiągając poziom dps maga.
Warlock jest jednym z lepszych dpsów w grupie, czas na małych raidach jego demon odpowiedzialny jest za tankowanie. Dzięki swoim silnym czarom czarnoksiężnik potrafi zadać bardzo duże obrażenia każdemu z wrogów, niestety posiada bardzo niską defensywę i nie potrafi leczyć, więc generalnie nie nadaje się on ani na tankera ani na healera. Wybierając warlocka skazany jesteś na rolę dpsa.
Dozwolone rasy:
- Ludzie
- Gnomy
- Nieumarli
- Orkowie
- Krwawe Elfy
Dozwolone bronie:
- Dagger / Sztylety
- One-Hand Sword / Jednoręczne Miecze
- Staff / Kije
- Wand / Różdżki
Dozwolone pancerze:
- Cloth
Standardowe paski:
- Health
- Mana
Zalety:
- Silne czary
- Potrafi przyzywać demony
- Może teleportować członków drużyny do siebie
- Specjalny mount "za darmo" na 30 oraz 60 poziomie
- Potrafi trochę (nie za dobrze) leczyć oraz zdejmować klątwy
Wady:
- Słaba defensywa; możliwość noszenia tylko odzieży cloth
- Bardzo słaby w walce wręcz
- Warlock musi kontrolować dwie postacie - siebie i demona
Offline